Aquest blog es crea amb la finalitat de reflectir el treball sobre l'horta pedagògica de la Universitat de València. Les autores som tres estudiants de tercer de Magisteri que realitzem la menció en TIC
diumenge, 5 de maig del 2013
Activitats!!
En el marge esquerre del blog podreu trobar-hi diferents activitats relacionades amb l'hort.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada